"Nálunk nem a kézügyesség a fontos,
hiszen nem a végeredmény,
sokkal inkább az
alkotófolyamat
számít!"
Arató Vilja
Pécsen kezdem meg Andragógia tanulmányaimat, mert egy rövid látogatás
során teljesen beleszerettem a városba. A mesterképzést a PTE FEEK és a Hochschule
Zittau/Görlitz közös
Dual Post–Degree programja keretében végeztem el kulturális mediáció illetve Kultur und
Management szakokon.
Az egyetem befejezését követően elvégeztem a Magyar Drámapedagógiai Társaság Drámapedagógia
képzését.
Németországi múzempedagógiai gyakorlatom során találkoztam először a gyermekmúzeum fogalmával,
ami nagyon felkeltette az érdeklődésem. Több kontinens gyerekmúzeumaiba
is ellátogattam, hogy a későbbiekben én is hozzájárulhassak hasonló szellemiségben megvalósuló
projektek létrejöttéhez.
Varga Kitti
2010-ben kezdtem tanulmányaimat a PTE magyar szakán,
amit az ELTE irodalom-és kultúratudomány mesterképzése követett. Emellett végeztem el a KRE
gyermek- és ifjúsági
irodalmi szakképzését és a MOME művészettel nevelés tanfolyamát. Két évig gyakornokoskodtam a
Mesemúzeum és Meseműhelyben,
illetve a Ludwig Múzeum múzeumpedagógiai osztályán. Jelenleg első éves PhD hallgató vagyok a
PTE „Oktatás és Társadalom” Neveléstudományi Doktori iskola Nevelésszociológia programjában,
ahol témám az intellektuális és testi akadályozottsággal élők reprezentációja a
gyerekirodalomban,
integrációjuk a művészeti nevelés által
Szalóki Réka
Egyetemi éveim alatt szabad bölcsészetet tanultam, később kiegészítettem ezt művészetfilozófiai (Esztétika) mesterképzéssel. Érdeklődésem és hivatásom gyakorlati megalapozásához a PTE ÁOK és PTE Művészeti Kar közös képzését, a Művészetterápia szakirányú továbbképzést választottam. A Coachingcentrum Life- és business coach képzését elvégezve art coachként vezetek művészetterápiás csoportokat. 2014 óta dolgozom különböző civil szervezetekkel kulturális és művészeti programok megvalósítója és koordinátoraként.
Kulturális mediátor, Drámapedagógus
Pécsen kezdem meg Andragógia tanulmányaimat, mert egy rövid látogatás során teljesen beleszerettem a városba. A mesterképzést a PTE FEEK és a Hochschule Zittau/Görlitz közös Dual Post–Degree programja keretében végeztem el kulturális mediáció illetve Kultur und Management szakokon. Az egyetem befejezését követően elvégeztem a Magyar Drámapedagógiai Társaság Drámapedagógia képzését. Németországi múzempedagógiai gyakorlatom során találkoztam először a gyermekmúzeum fogalmával, ami nagyon felkeltette az érdeklődésem. Több kontinens gyerekmúzeumaiba is ellátogattam, hogy a későbbiekben én is hozzájárulhassak hasonló szellemiségben megvalósuló projektek létrejöttéhez.
Gyerekirodalmár
2010-ben kezdtem tanulmányaimat a PTE magyar szakán, amit az ELTE irodalom-és kultúratudomány mesterképzése követett. Emellett végeztem el a KRE gyermek- és ifjúsági irodalmi szakképzését és a MOME művészettel nevelés tanfolyamát. Két évig gyakornokoskodtam a Mesemúzeum és Meseműhelyben, illetve a Ludwig Múzeum múzeumpedagógiai osztályán. Jelenleg első éves PhD hallgató vagyok a PTE „Oktatás és Társadalom” Neveléstudományi Doktori iskola Nevelésszociológia programjában, ahol témám az intellektuális és testi akadályozottsággal élők reprezentációja a gyerekirodalomban, integrációjuk a művészeti nevelés által.
Képzőművészet-terapeuta, Art Coach
Egyetemi éveim alatt szabad bölcsészetet tanultam, később kiegészítettem ezt művészetfilozófiai (Esztétika) mesterképzéssel. Érdeklődésem és hivatásom gyakorlati megalapozásához a PTE ÁOK és PTE Művészeti Kar közös képzését, a Művészetterápia szakirányú továbbképzést választottam. A Coachingcentrum Life- és business coach képzését elvégezve art coachként vezetek művészetterápiás csoportokat. 2014 óta dolgozom különböző civil szervezetekkel kulturális és művészeti programok megvalósítója és koordinátoraként.